Všechny úkoly jsou pojištěny:

Úkoly nejpomocníků jsou pojištěny
  • Do 2 000 000 Kč
  • Proti poškození
  • Proti úrazu
  • Proti ztrátě
Podrobnější informace

Google Play

NejPomocník.cz na Goolge Play

Windows Store

NejPomocník.cz na Windows Store

App Store

NejPomocník.cz na AppStore

Důvěra a bezpečí

Vaše bezpečnost mezi komunitou NejPomocník.cz, je naše priorita číslo 1!

NejPomocník.cz by měli sloužit jako bezpečná online verze, Vaší komunitní nástěnky. Ať už pro někoho úkol plníte, či jste ten, kdo úkol zadává, je důležité, abyste zůstali v bezpečí v kontaktu s lidmi s Vašeho okolí. Abychom se ujistili, že pro Vás využití NejPomocník.cz bude pouze přínosné, dali jsme pro Vás dohromady pár základních informací o našich bezpečnostních prvcích a doporučeních.

Bezpečnostní prvky NejPomocník.cz:

Obr 1

Profily Pomocníků

Každý Pomocník má profil, který obsahuje fotografii, úkoly, dovednosti které Pomocník nabízí, formy dopravy, které má možnost využít a denní dobu, kdy jsou dostupní. Aktivního a prověřeného Pomocníka poznáte podle předešlých hodnocení a jeho aktivity.

Obr 2

Komentáře u úkolu

Po vytvoření úkolu, je možné přidat dotaz, či komentář, na nástěnku u každého úkolu.

Můžete tak předem zjistit, zda Vám plnění úkolu vyhovuje, předtím než odsouhlasíte vzájemnou spolupráci na úkolu

Obr 1

Ověřovací odznáčky

Postupně bude každý Pomocník vybaven odznáčky, které slouží pro jeho kredibility.Mimo to dostane speciální odznáček každý, kdo podstoupí interview, které nám o Pomocníkovi prozradí víc a zvýší jeho důvěryhodnost.

Obr 1

Recenze

Můžete ověřit schopnosti Pomocníka, dle recenzí zanechaných klienty, pro které Pomocník plnil úkoly v minulosti. Po každém dokončeném úkolu, klient zanechává recenzi, které by měla napomoci v rozhodování, zda Pomocníkovi služby využít.


Bezpečnostní tipy pro Klienty:

1. Je to důležité nevkládat Vaše osobní údaje - adresu, telefon, email - do zadání úkolu nebo komentářů



2. Po přiřazení Mise bude nejspíš zapotřebí komunikovat s Pomocníkem o detailech úkolu. Doporučujeme využít vnitřní komunikační systém - v případě vzniklých sporů, které nebudete schopni vyřešit, je pro nás snazší celou situaci rozsoudit.


3. Můžete uživatele požádat o víc osobních fotografií, abyste se ujistili, s kým budete spolupracovat.



4. Neostýchejte se, požádat Pomocník a o více detailů o jeho osobě, předtím než mu úkol přidělíte. Zeptejte zda má nějaké zkušenosti s úkolem, který by měl mít na starost.


5. Snažte se být co nejvíc srozumitelní při zadávání úkolu a neváhejte s NejPomocníkem komunikovat v průběhu úkolu, pokud je to zapotřebí.


6. Nikdy neplaťte předtím, než je úkol dokončený. Pokud není úkol dokončený podle Vašich představ, snažte se nejdřív najít nějaké řešení s NejPomocníkem. V případě selhání všech nástrojů, je možnost nás vždy kontaktovat na emailu: dotazy@nejpomocnik.cz.


7. Pokud se budete cítit při plnění úkolu jakkoliv v nebezpečí, neváhejte nás kontaktovat nebo zavolat přímo na 158.

Pokyny pro NejPomocníky:

1. Předtím, než se pustíte do jakéhokoliv úkolu, zjistěte si od Klienta co nejvíce informací, abyste se ujistili, že získáte pozitivní recenzi z jeho strany.


2. Pokud je to Vaše první setkání s Klientem, snažte se setkat na veřejném místě, obchodní dům, café, zastávka, předtím než půjdete kamkoliv jinam.


3. Nahrajte obrázek, který čistě zobrazuje aktuální podobu Vašeho obličeje. To dá klientům najevo, že jste osoba, které se nebojí ukázat pravou tvář a potvrdit, Vaši důvěryhodnost.


4. Pokud jdete plnit úkoly, je vhodně o tom dát vědět někomu dalšímu a sdělit mu, kde zhruba byste se měli pohybovat. Nezapomeňte být dostupní na mobilní telefonu, pro případ nouze.


5. Pokud se cítíte v nebezpečí při plnění úkolu, neváhejte nám zavolat nebo se obrátit přímo na 158

©Copyright 2015. Všechna práva vyhrazena.

Zpět nahoru